Благодаря за сдъвканата информация. Желая Ви успeх в работата.
Колеги, моля за малко помощ. Ако някой има информация за разходни норми за производство но хляб и закуски,моля да ми съдействува.
Благодаря предварително
 :air_kiss: На трудовата книжка се пише последният работен ден. В случая 30,09,2011 тодина и си броите календарните дни. Не бъркайте салевдарни с работни дни.
 :air_kiss: Дали ще ти обновят или не за сега решението на казуса е този
 :air_kiss: Като длъжник има решение на съда, или изпълнителен лист, това е основанието за плащане
 :air_kiss: На декларация код 0 няма, Вие грешите нещо.
 :air_kiss: Декларация 1 се подава ежемесечно, не зависишмо дали са внесени или не!!!
 :air_kiss: Декларация 6 се подава след изтичане на календарната година в сроковете на подаване на годишнета декларация и м нея се пише само задължението за здравни вноски. Декларация 6 се подава по ЕГН, а не от ЕООД-то.
 :air_kiss: Не едостатъчна само фактура. С какъв документ ще докажеш плащането. Ако е фактура в брой и е платена на касата трябва да има касов бон и тогава не е износ, защото мястото на сделката е в България. Ако продажбата е оформена като износ то тогава трябва да се плати по банков път.
 :'( Не зависимо от това, че сте почивали на 15 август, той не е официален празник и трябва да отчтете 23 работни дни, в противен случай ще трябва да отчетете отпуск.
 :-* :-* :-* Такова нещо като не иска в реда на нещата не може да има. Знеш ли той си отчита разходите за своя сметка.  Кат пуснеш фактура и той не я отчете губи ДДС и сигурно  ще го загубиш като клиент, но уви това е начина да отчетеш приходи!!!
 :-* :-* :-* За начислените заплати за м август правиш декларация 1 и декларация 6 и декларация 6 я подаваш с код 2 - не пратени заплати в срока в който трябва да ги подадеш
 :-* :-* В общи линии отчитането на ишлемето става по следния начин: Материалите се доставят от ишлемодателя и се завеждат извънсчетоводно за да се следят количествата и да се получи някаква отчетност за тях. Вложеният и платен труд се фактурира на ишлемодателя само като труд и това се отчига като приход на фирмата. Ако не фактурите труда няма как да отчетете приходи на вашата фирма и следователно не межете да отчетете и разходите на фирмата си, т.е. работите на черно.
 :P Зависи защо е анулирана фактурата.
 :-* Не можете да прекратите трудов договор по време на болничен лист ! :-*
 :air_kiss:Изчисляваш си осигурителният стаж та 4 часов работен ден независимо от тона какво си и пращала!!!!!
ЕТ си е ЕТ, от него плащаш осигуровка на самоосигуряващо се лице месец по месец. Ако по гражданския договор лицето получава пари всеки месец, за всеки месец се попълва сметка за изплатени суми по граждански договор по чл 45 от ЗДДФЛ, там се приспадат и нормативно признатите разходи месец по месец. Следвайте тестровете ва самата сметка. Тя се попълва на всяко изплащане на сума. До 30,04,2012 година попълваш декларация за облагане доходите на физ. лица и попълваш приложенията за ЕТ и получени суми по граджански договор.В справките за изравняване на сумите се попълват  колоните и се нанасят осигуривките и от двете места
В гугъл търсиш калкулатора за изчисляване на лихва върху данъци - редовна. Калкулатора е верен с този на данъчните
 :air_kiss:  В настоящият месец включваш със знак минус фактурата във дневника за продажби и като редовна фактура в дневника за покупки и корекцията ти е готова.